Pravidla k věrnostnímu programu
1. Základní pravidla pro věrnostní slevy
- Každý registrovaný zákazník je zařazen do věrnostního programu a již prvním dokončeným a uhrazeným nákupem se blíží ke své slevě.
- Vždy se nejprve přihlaste ke svému účtu, abyste o svých objednávkách měli jasný přehled (Ještě účet u nás nemáte? Neváhejte se zaregistrovat).
- Registrací automaticky získáváte slevu 1 % z Vašich objednávek
- Nakoupíte-li zboží v hodnotě nad 5 000 Kč za posledních 12 měsíců, automaticky vám nastavíme slevu 2 %.
- Nakupujte u nás pravidelně a při objednávkách nad 10 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 3 %.
- Nakupujte u nás pravidelně a při objednávkách nad 15 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 4 %.
- Nakupujte u nás pravidelně a při objednávkách nad 20 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 5 %.
- Vaše konečné ceny uvidíte ihned a bez dalších podmínek po přihlášení ke svému účtu.
- Nákupy se sčítají od data spuštění věrnostního programu.
2. Na co se věrnostní sleva vztahuje
- Zákaznickou slevu uplatíte na kompletní sortiment pro Vás a Vašeho domácího mazlíčka
3. Platnost věrnostního programu
- Věrnostní program začíná prvním dokončeným a uhrazeným nákupem registrovaného zákazníka.
- Z důvodu započítávání pouze uhrazených objednávek může trvat nastavení nové zákaznické slevy až 10 dní od poslední objednávky evidované pod vaším účtem.
- Zákaznická sleva (dle hodnoty objednávek) bude zrušena, pokud za posledních 12 měsíců zákazník neučiní nákupy v hodnotě dle pravidel pro věrnostní slevu (odstavec 1.).
- Společnost PLATINUM NATURAL s.r.o. si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit. Dále si vyhrazuje právo ve zvláštních případech nepřidělit slevu bez udání důvodů.
4. Ostatní
- Slevy jsou přidělovány pouze registrovaným zákazníkům. Jsou započítávány pouze objednávky, které byly učiněny pod registrovaným účtem. Do věrnostního programu nelze započítat objednávky dřívější, učiněné jako "neregistrovaný/nepřihlášený zákazník", nelze ani spojovat více zákaznických účtů najednou.
- Započítávány jsou pouze uhrazené a převzaté nákupy.
- Na vrácené zboží v případě odstoupení od kupní smlouvy bude vystaven opravný daňový doklad, který bude následně odečten v plnění věrnostního programu.
- 1-5 % slevu pro stálé zákazníky není možno sčítat, a to ani s jinými slevami již dříve individuálně poskytnutými.
- Limity pro udělení slev jsou v cenách s DPH podle aktuálních nákupních podmínek zákazníka.
Pokud se chcete dovědět další informace, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince +420 774 066 066, e-mailem na info@krmivo-platinum.cz nebo prostřednictvím chatu, případně Facebooku.
V Lomu dne 26. 11. 2018